.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصاف با مشائي

چند روزي است كه ذهن بعضي دلسوزان با نقد صريح آقايان شريعتمداري و جواني بر بخشي از سخنان رحيم مشائي در همايش بين المللي (دانشگاه هاي باز) مشغول است و اين درگيري ذهني به دنبال خود جنجالي ديگر آفريده و آرامشي كه لازمه ي جامعه است را به مخاطره مي‌اندازد.

حقيقت آن است كه هيچ دليلي براي حضور پررنگ آقاي مشائي در اين همايش و امثال آن كه خود خبر حضورش را در دانشگاهي آمريكائي مي دهد ندارد و نيز انتظاري از او به عنوان صاحب نظر نمي رود و به يقين كارهاي فراواني در قوه ي مجريه نياز به پيگيري و حضور جدي دارد كه فرصتي از آقاي مشائي براي عرض اندام در نظريه پردازي نباشد و او نيز بايد حريم نگهدارد و نظريه پردازي و تحقيق در اين زمينه را به اهلش بسپارد.
اينكه چرا اينگونه نمي شود همان (عدم دريافت جان پيام رهبري عزيز) است كه برادر عزيزم آقاي جواني به درستي بيان فرموده كه رئيس جمهور و آقاي مشائي نياز به بازخواني آن پيام حكيمانه دارند و اما غرض از مزاحمت براي افكار عمومي اين بود كه رفع اشكالي نموده باشم ، قصه اين است كه عصر چهارشنبه 27/8 خداوند لطفي ديگر نمود و از اطراف بيت مولايمان تا منزل همراه حضرت حجت الاسلام معلي بودم . ايشان از جانبازان زندان رفته و فداكار انقلاب و اهل معرفت و انصاف است . سوال كردم كه مشائي چه گفته است آيا شما ديده ايد؟ فرمود بله CD آن را دارم و اينگونه كه قضاوت شده ، نيست ، حساس تر شدم و با دريافت CD صوتي و تصويري آن از برادرم آقاي معلي ، دو مرتبه با دقت نظاره كردم . دريافتم كلام آقاي مشائي اين است كه ( به دليل اختلاف در معرفت بشري، خدايي كه واحد است محور وحدت واقع نشده است و هر كس خدايي غير از خداي واحد را پرستش نموده است) و نگفته است ((كه خدا نمي تواند محور وحدت باشد)) حق اين است كه كلام ايشان تحريف شده . البته من اشكالات ديگري به آقاي مشائي داشته و دارم ولي در اين قضيه بايد به تكذيبيه ي ايشان اعتماد كرد، زيرا او در صدد اثبات حقانيت خدايان مختلف براي بشر نيست بلكه اين بحران معرفتي بشر را دليل عدم محوريت خداي واحد در جوامع مي داند و اين كلام حقي است .
غفوري - معاون سياسي ائمه جمعه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

farid 28 آبان 1388
اقای مشایی شخصی انقلابی و متدین میباشد و باید از او حمایت کرد واین چنین تخریبش نکرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.201 seconds.